
Wymiana, naprawa oraz procedura zwrotu kosztów sprzętu objętego gwarancją:
- W celu zgłoszenia wady prosimy o wcześniejszy kontakt drogą mailową pod adresem info@dolservice.pl.
- Prosimy przy pakowaniu paczki dołączyć dowód zakupu wraz ze wszystkimi akcesoriami dołączonymi do zamówienia oraz krótką adnotacje o usterce.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Klient odpowiada za bezpieczne zapakowanie wysyłanego sprzętu.
- Nasz serwis dołoży wszelkich starań, aby usunąć usterkę w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.
- Serwis nie odpowiada za ewentualną utratę danych, podczas gdy uszkodzenia sprzętu będą wiązały się z uszkodzeniem komponentów służących jako gromadzenie danych.
- W przypadku braku możliwości naprawy, uszkodzony sprzęt podlegający gwarancji zostanie wymieniony na inny egzemplarz o takich samych lub wyższych parametrach, w podobnym lub lepszym stanie wizualnym. Jeżeli nie będzie to możliwe, nastąpi zwrot kosztów zakupionego urządzenia.
Wyjątki nieobjęte gwarancją:
- uszkodzenia mechaniczne
- uszkodzenia związane z normalnym zużyciem materiałów eksploatacyjnych
- przepięć elektrycznych, wyładowań atmosferycznych, podłączania niewłaściwego źródła zasilania, zalania cieczami
- użytkowanie sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją obsługi producenta
- zerwanie/zniszczenie plomb gwarancyjnych
- naprawa lub modyfikowanie produktu przez osoby nieupoważnione
- uszkodzenia z winy niekompatybilnych akcesoriów lub elementów
- uszkodzenia, które są skutkiem działania oprogramowania lub wirusów
- uszkodzenia spowodowane przez nieprawidłową aktualizację BIOS lub firmware
- baterie (14-dniowa gwarancja rozruchowa)