Wymiana, naprawa oraz procedura zwrotu kosztów sprzętu objętego gwarancją:
W celu zgłoszenia wady prosimy o wcześniejszy kontakt drogą mailową pod adresem info@dolservice.pl.
Prosimy przy pakowaniu paczki dołączyć dowód zakupu wraz ze wszystkimi akcesoriami dołączonymi do zamówienia oraz krótką adnotacje o usterce.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Klient odpowiada za bezpieczne zapakowanie wysyłanego sprzętu.
Nasz serwis dołoży wszelkich starań, aby usunąć usterkę w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.
Serwis nie odpowiada za ewentualną utratę danych, podczas gdy uszkodzenia sprzętu będą wiązały się z uszkodzeniem komponentów służących jako gromadzenie danych.
W przypadku braku możliwości naprawy, uszkodzony sprzęt podlegający gwarancji zostanie wymieniony na inny egzemplarz o takich samych lub wyższych parametrach, w podobnym lub lepszym stanie wizualnym. Jeżeli nie będzie to możliwe, nastąpi zwrot kosztów zakupionego urządzenia.
Wyjątki nieobjęte gwarancją:
szkodzenia mechaniczne
uszkodzenia związane z normalnym zużyciem materiałów eksploatacyjnych
przepięć elektrycznych, wyładowań atmosferycznych, podłączania niewłaściwego źródła zasilania, zalania cieczami
użytkowanie sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją obsługi producenta
zerwanie/zniszczenie plomb gwarancyjnych
naprawa lub modyfikowanie produktu przez osoby nieupoważnione
uszkodzenia z winy niekompatybilnych akcesoriów lub elementów
uszkodzenia, które są skutkiem działania oprogramowania lub wirusów
uszkodzenia spowodowane przez nieprawidłową aktualizację BIOS lub firmware
Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.
Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.