Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Warunki gwarancji

Wymiana, naprawa oraz procedura zwrotu kosztów sprzętu objętego gwarancją:

  1. W celu zgłoszenia wady prosimy o wcześniejszy kontakt drogą mailową pod adresem info@dolservice.pl.
  1. Prosimy przy pakowaniu paczki dołączyć dowód zakupu wraz ze wszystkimi akcesoriami dołączonymi do zamówienia oraz krótką adnotacje o usterce.
  1. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  1. Klient odpowiada za bezpieczne zapakowanie wysyłanego sprzętu.
  1. Nasz serwis dołoży wszelkich starań, aby usunąć usterkę w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.
  1. Serwis nie odpowiada za ewentualną utratę danych, podczas gdy uszkodzenia sprzętu będą wiązały się z uszkodzeniem komponentów służących jako gromadzenie danych.
  1. W przypadku braku możliwości naprawy, uszkodzony sprzęt podlegający gwarancji zostanie wymieniony na inny egzemplarz o takich samych lub wyższych parametrach, w podobnym lub lepszym stanie wizualnym. Jeżeli nie będzie to możliwe, nastąpi zwrot kosztów zakupionego urządzenia.

 

Wyjątki nieobjęte gwarancją:

  • szkodzenia mechaniczne
  • uszkodzenia związane z normalnym zużyciem materiałów eksploatacyjnych
  • przepięć elektrycznych, wyładowań atmosferycznych, podłączania niewłaściwego źródła zasilania, zalania cieczami
  • użytkowanie sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją obsługi producenta
  • zerwanie/zniszczenie plomb gwarancyjnych
  • naprawa lub modyfikowanie produktu przez osoby nieupoważnione
  • uszkodzenia z winy niekompatybilnych akcesoriów lub elementów
  • uszkodzenia, które są skutkiem działania oprogramowania lub wirusów
  • uszkodzenia spowodowane przez nieprawidłową aktualizację BIOS lub firmware
  • baterie (14-dniowa gwarancja rozruchowa)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl